= RINDU ITU INDAH. CINTA ITU PENGORBANAN =

Surat Buat Sahabat

Dear Sahabatku Dunia Akhirat,

Salam.. ehmm.. mngkin disini jew tempat untuk saya luahkan semuanya.. firstly, saya nak mintak maaf coz sorokkan hal tu dari awak.. saya bet0l2 mintak maaf.. saya bukan sengaje nak rahsiakn tentang hal tu, tapi saya tak jumpe mase yg sesuai lagi wk.. saya tak kuat nak bagi tahu kat awak tentang hal tu.. saya tau awak marah sangat kat saya.. disebabkan hal tu, kite dah tak rapat sekarang.. dan disebabkan hal tu jugak, kita dah tak contact.. awak, saya RINDUKAN awak! rindu sangat2! saya selalu mimpi pasal awak.. saya selalu terpikir camne keadaan awak sekarang.. saya taw, sume nie jadi sebab saya.. saya yang dah rosakkan hubungan kite.. tapi wk, saya betol2 tersepit dalam hal nie.. saya harap awak boleh faham saya.. saya nak sangat awak sentiasa kat sisi saya.. awak, walau apa yang terjadi.. saya tak pernah lupakan awak sebab saya SAYANGKAN awak.. ary tu, awak anta mcg kat saya.. awak cakap :

Sy taw spe sy.
Sy taw die bley wt awk bhgie.
Sy taw awk prlu an die.
Sy taw awk syg die.
Jd sy mintk t0l0ng sangat3 t0l0ng delete sume yg brkaitan ngn sy dl* some text missing*


walaupon mcg yang awak anta tu ade some text missing, tapi saya dapat agak apa yang awak nak cube sampaikan.. saya sedih bile dapat mcg camtu dari awak.. kenapa sampai camtu sekali wk? bile saya dapat mcg tu, first thing that appear in my mind is I will NEVER delete anything about you bcoz it was really impossible for me to do it.. and ayat awak yang kat bawah nie saya akan ingat sampai bile2 sbb saya pon akan tetap SAYANG awak!

sy nk awk taw walau pape pown yg awk wat sy ttp SAYANG awk!!

awak, awak ingat tak.. dulu kat hostel kite selalu pegi kelas same2, pegi maen bola tampar, pegi prep.. ada satu hari tu, kaki awak sakit.. awak tak leh jalan.. saya dukung awak sampai kat bilik.. sampai jer kat bilik kiter gelak same2.. apa yang kelakar pon kite tak tau.. hehe.. sume kenangan antara kita tak pernah saya lupakan and sume tu akan selalu terpahat kat dalam otak saya nie.. and saya amat rindukan semua tu.. ehmm.. okay lah awak.. sampai sini jer yang saya mampu coretkan hari ney.. lain kali saya tulis agy ea.. awak bace tau.. semoga awak happy selalu ngan insan tersayang!

p/s : awak kawan saya dunia akhirat!



  

4 budakcute:

AnakPakZohar said...

alahai... settle lah if ade masalah k.. jangan sebab masalah kecik putus persahabatan yang terbina.. =)

ShayunkChumil said...

Alhamdulillah..settle dah :)

Abe Goreng said...

Syukur la.Xmo gduh2 dh ye.:D

UPDATE: Kat Bazar Ramadhan Pun Jadi!!!

ShayunkChumil said...

hehe..okay2..thanx ya :Dhehe..okay2..thanx ya :D

Post a Comment